15 iun. 2015

Mici raw vegani

Mici raw


Am notat reteta de mici raw a Oliviei Steer. Am adaptat-o putin la ingredientele pe care le-aveam in casa.

Am obtinut 21 de mititei si singurul meu regret e ca nu pot reda pe blog si mirosul pe care l-au raspandit cat au stat la deshidratat...


Ingrediente:

* ciuperci, 250g

* nuci, 250g

* sare de Himalaya

* ienibahar

* coriandru pudra

* piper

* praf de ceapa

* usturoi, 5 catei

* psyllium, 1 lingura

* boia dulce


Am dat prin chopper ciupercile si nucile





am adaugat restul ingredientelor





si am amestecat bine. Psyllium am pus la urma, sa absoarba umiditatea din compozitie.





Cand mai aveam putina compozitie, m-am gandit sa adaug si mustar, sa vad cum sunt micii cu mustarul incorporat :)





Ultimii 6 mititei sunt cu mustarul la purtator







I-am deshidratat vreo 2 ore pe o parte si 1 ora pe cealalta parte.







Micii sunt gata, bring that picnic basket, please!






3 comentarii: