23 iun. 2015

Tort cu crema de banane

Tort cu crema de banane


Pe platoul cu fructe stau cateva banane neglijate, a caror coaja e subtire si maronie. Trebuie sa fac ceva cu ele. O crema de banane suna taman perfecta, mai ales ca trebuie ajutata cu doar cateva alte...


ingrediente:

* fulgi de ovaz, 1 cana

* pasta de curmale

* banane bine coapte, 3 bucati

* sirop de artar, dupa gust

* ulei de cocos, 4 linguri

* fulgi de cocos, 1/2 cana

* cacao, 3 linguri


Am pregatit blat, din fulgii de ovaz si pasta de curmale, si l-am impartit in 2.





Bananele, siropul de artar si uleiul de cocos le-am amestecat intr-un bol





apoi am amestecat fulgii de cocos in crema de banane.





Am pus o parte de blat in forma de silicon, am acoperit cu aproximativ jumatate din crema de banane, am repetat cu al doilea blat si alta crema de banane. Am pus in frigider, sa se intareasca bine.





Am oprit o parte de crema, in care am adaugat cacao si am imbracat tortul cu crema de banane si cacao. Am nins cu fulgi de cocos.








Chiar daca nepotul meu, Bogdan si verisorul meu Ionel, sunt departe de noi, i-am sarbatorit cum se cuvine si am devorat tortul cu gandul la ei! Sa ne traiasca!








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu