29 mai 2015

Ardei copti cu smantana vegana

Ardei cu "smantana"

I-am pregatit cu ideea de aperitiv, ceea ce au si fost, dar mai mult de-atat, au fost serviti si la cina, pe paste de porumb.


Ingrediente:

* 4 ardei grasi rosii

* 1 mana de nuci

* 2 linguri fulgi de drojdie

* sare de Himalaya

* zeama de la 1 lime


Am copt si curatat ardeii





si i-am taiat rondele cam de-un deget de groase,







pe care le-am rasucit ca pe niste rulouri/melcisori





Nucile, inmuiate peste noapte, scurse si clatite, le-am pus in blender cu putina apa,





le-am blenduit bine,





am adaugat sare, zeama de lime si fulgi de drojdie





si am blenduit iarasi, smantana e gata.





Am pus smantana de nuci pe rondelele de ardei





si aperitivul e pregatit!





Cine se pune cu aroma ardeiului copt?!!...









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu