12 iun. 2015

Pate de quinoa

Pate de quinoa


Intr-o buna zi, am descoperit ca nu pot sa diger quinoa. Indiferent ce i-as face pre-fierbere, tot nedigerata ramane. Singura solutie este sa trec prin blender quinoa fiarta si situatia se schimba.


Ingrediente:

* quinoa fiarta

* 1 avocado bine copt

* cativa catei de usturoi

* ienibahar (dupa gust)

* coriandru pudra (dupa gust)

* praf de ceapa (dupa gust)

* praf de ciuperci, 2 linguri


Am pus in blender avocado, quinoa si usturoiul





si am blenduit bine, pana s-a omogenizat.





Am rasturnat din blender intr-un bol si am amestecat si celelalte ingrediente,





am aranjat in forma si am dat la frigider pentru vreo jumatate de ora.





Am ridicat forma si am pregatit pate-ul pentru servit.





Fluturasule, vezi bine,
Ca ti-am pus niste buline!
Sa nu spuna fratii tai
Ca esti altfel decat ei!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu