13 apr. 2015

Pasca raw vegana

Pasca raw vegana


Dintotdeauna am iubit ideea de pasca. Pasca in sine, mai putin... pentru ca nu eram mare fan al branzei. Cand mi se oferea o felie de pasca, o primeam cu incantare, muscam o data din ea si o abandonam apoi imediat ce-o jefuiam de toate stafidele...

Dar de cand am facut, si am gustat, prima pasca raw vegana, povestea de iubire a devenit completa: de atunci iubesc si ideea de pasca, si pasca, si branzica ei vegana...


Ingrediente:

* fulgi de ovaz

* pasta de curmale

* caju inmuiat ( 2 cani )

* lamaie ( 1 mare )

* ulei de cocos ( 6 linguri )

* fulgi de drojdie ( 6 linguri )

* miere ( 4 linguri )

* psyllium ( 3 linguri )

* stafide

* vanilie

* turmeric

* sare

* goji


Am macinat fulgii de ovaz si i-am framantat cu pasta de curmale





pana am obtinut un aluat lipicios





pe care l-am presat in forma de tort cu inel, ridicand putina margine. Am acum baza pentru pasca.





Am pus in blender caju, care statuse la inmuiat vreo 8 ore, am adaugat zeama de la o lamaie mare, uleiul de cocos si am dat drumul la blender. Am mai adaugat cate putina apa prin gaura capacului, pana se invarteau cutitele cu usurinta





Cand caju s-a transformat in pasta, am adaugat coaja de lamaie, mierea, fulgii de drojdie, taratele de psyllium, vanilia, putina sare, turmericul si stafidele si am blenduit putin cat sa se amestece toate





Am turnat branzica de caju in forma cu inel, si am dat-o la frigider peste noapte. Atunci mi-am dat seama ca pusesem toate stafidele in branzica, si am uitat sa las pentru ornat pasca. Am pus o mana de goji la hidratat (stafidele se terminasera).





A doua zi, am scos pasca din forma si i-am tuns putin marginile, sa fie la nivel cu branzica








Am ornat-o cu cruce, cum e traditia...








Va invit cu drag la o felie de pasca minunata!











Hristos a inviat!













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu