12 apr. 2015

Drob vegan

Drob fara cuptor


Un drob respectabil trebuie sa indeplineasca 3 conditii principale: 1) sa aiba verdeata din belsug, 2) sa contina condimentele potrivite si 3) sa fie bine legat pentru feliere. Cu teoria aceasta a drobului in minte, am trecut la practica.


Ingrediente:

* ciuperci pleurotus (o mana de ciuperci uscate)

* orez lipicios (3 pahare)

* ardei gras copt ( 2 )

* morcov ( 1 )

* sfecla rosie ( 1 )

* marar (1 legatura)

* usturoi verde (cateva fire, doar cozile)

* coriandru pudra

* ienibahar

* sare

* piper

* psyllium (2 linguri)

* chia seeds (3 linguri, macinate)


Intai am pregatit un "ou" luuung, cat lungimea propusa a drobului: am fiert 2 pahare de orez lipicios, doar cu sare ("albusul"); separat, am fiert 1 pahar de orez lipicios, cu sare neagra, piper si turmeric ("galbenusul"). Pe hartie de copt, am intins orezul alb, iar deasupra am pus un sirag de orez galben, pe mijloc.





Am rulat hartia si am lasat deoparte sa se inchege bine "oul"





Ciupercile uscate statusera la hidratat cateva ore. Le-am scos din apa, le-am stors si le-am trecut prin chopper,





am adaugat marar verde si pulpa de morcov si sfecla rosie respinsa de storcator





Ardeii copti si curatati, i-am trecut prin chopper si i-am adaugat in bol





Am amestecat totul si am adaugat usturoiul verde, taiat





Am adaugat sare, piper, psyllium, corinadru si ienibahar,





am amestecat bine si, pentru ca era o compozitie prea umeda, am adaugat seminte de chia macinate





Am amestecat totul bine, si am intins compozitia pe hartie de copt, iar la mijloc am plasat "oul",





am rulat hartia,





inchizand "oul" inauntru si gata!





Drobul meu e pregatit!





S-a feliat perfect...





si s-a lasat devorat de bunavoie, cu mustar si castraveciori la otet. Yum!





Doresc toturor sa fi avut drobul perfect! Paste fericit!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu