17 oct. 2015

Salata de vinete cu hrean

Salata de vinete


O umbra de gripa voia sa dea tarcoale familiei mele. Asa ceva nu se poate, dom'le! S-o alungam cu supa? Nu am supa! In schimb, am o salata de vinete de sezon: anti-gripala...


Ingrediente:

* vinete coapte, 3 bucati

* tahini, 6 linguri

* praf de ceapa (sau ceapa fresh), dupa gust

* sare de Himalaya, dupa gust

* hrean, 1 radacina


Pe vinetele curatate si tocate am asternut usurel tahini,





am adaugat sarea si praful de ceapa (6 linguri),





si am amestecat totul cu entuziasm. Sau, ma rog, cu lingura de lemn...





Am curatat un hrean serios,





pe care l-am dat pe razatoarea mica peste salata de vinete.





A fost o idee made in heaven!





Mai da gripa tarcoale cuiva?









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu