20 oct. 2015

Chiftelute de morcov

Chiftelute de morcov


Eterna poveste cu pulpa de legume din storcator... Astazi sucul de legume a fost din morcov, sfecla rosie si ardei gras verde. Astea semanau suspect de mult cu niste ingrediente de baza pentru chiftelute, asa ca le-am facut pe plac.


Ingrediente:

* morcovi, 6

* sfecla rosie, 1

* ardei gras verde, 1

* ceapa rosie, 3

* patrunjel, leustean si marar

* seminte de in, macinate, 5 linguri

* sare de Himalaya

* piper

* boia de ardei dulce

* ienibahar


Pulpa de morcov, sfecla si ardei gras





am linistit-o intr-un bol mare





si am amestecat-o cu celelalte ingrediente.





Am format chiftelute plate, si o parte dintre ele le-am prajit in ulei,





o parte le-am copt pe tabla de copt.





Le-am servit cu piure de cartofi, ceapa verde si rosii murate.





Pe cat de usor au fost de facut, pe atat de delicios a fost pranzul!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu