15 sept. 2015

Rulada cu legume

Rulada cu legume si salata de varza


Ideea de rulada n-o abordez prea des pentru ca implica si coacere, iar eu nu am rabdare sa astept mult o mancare pana o pot duce pe masa. Dar astazi m-am gandit ca as putea face rulade rapide. Si mi-a iesit din prima!


Ingrediente:

* foi de orez, 5 bucati

* anghinare, 3 inimi

* mazare, 1 cana

* boabe de porumb, 1 cana

* capere, 1 borcanel de 140gr

* avocado, 1 bine copt

* fulgi de drojdie inactiva, 1 lingura

* seminte de in semi-macinate, 1 lingurita

* turmeric pudra, 1 lingura

* piper, 1/2 lingurita

* sare, dupa gust

* ulei de masline, 2 linguri


Am decongelat mazarea, porumbul si anghinarea. Anghinarea am calit-o in putin ulei amestecat cu apa, pana s-a inmuiat bine. Am scos-o la racit si am taiat-o cubulete. Am zdrobit bine avocado, cu sare si zeama de lamaie, apoi am amestecat mazarea, porumbul, anghinarea, caperele, fulgii de drojdie si semintele de in in piureul de avocado.





Am inmuiat prima foaie de orez in apa calda cu piper si turmeric, am scos-o din apa si am intins-o pe o farfurie pe care o unsesem cu ulei de masline. Apoi am inmuiat pe rand celelalte 4 foi de orez, si le-am intins peste prima, neunse cu ulei, sa se lipeasca intre ele.





Am intins umplutura de legume peste foi





si am rulat.





Am taiat rulada felii si am servit-o cu salata de varza rosie.












Dupa ce am mancat, am inceput sa am impresia ca la mine incepe curand un sezon de rulade...





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu