23 aug. 2015

Buzunare cu legume

Legume in buzunare

Experimentez niste aperitive pt urmatoarea masa festiva si astazi am facut ceva simplu, incropit din cateva ingrediente pe care le am mereu in casa.


Ingrediente:

* mazare de-congelata, vreo 2 maini

* boabe de porumb de-congelate, vreo 2 maini

* ciuperci, 250 gr

* avocado, 1 bine copt

* seminte de in macinate, 3 linguri

* sare de Himalaya

* ienibahar

* foi de orez


Am copt ciupercile pe tabla de copt. Se pot folosi ciupercile marinate, dar eu ador gustul ciupercilor coapte. Apoi am amestecat intr-un bol toate ingredientele (in afara de foile de orez).





Am ascuns cate o lingura din aceasta compozitie in buzunare facute din foile de orez inmuiate in apa calduta si trecute prin ulei de susan.







A iesit un aperitiv perfect, gustos, cu interiorul inchegat, am putut musca fiecare buzunar fara sa se imprastie compozitia.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu