27 mai 2015

Varza calita cu mazare

Varza calita cu mazare si mamaliguta


Ador varza murata si rar imi lipseste din casa, dar varza calita e slabiciunea mea. Varza calita cu usturoi si mamaliguta, mmmmmmmm!.....

Se murase varza si 3 borcane nu au mai avut loc in frigider.





Ce puteam face cu ele? Raspunsul logic este: varza calita.


Ingrediente:

* varza murata

* mazare de-congelata


Am dezghetat mazarea la temperatura camerei. Am calit varza ca de obicei. Cand a fost gata, am stins focul si am pus mazarea in imbratisarea fierbinte a verzei. Am amestecat bine si am asteptat cu nerabdare sa se racoreasca.





Mamaliguta era rasturnata. Am adaugat mujdei de usturoi si m-am bucurat de varza calita cu un plus de savoare verde.





Am mentionat ca ador varza murata? :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu