6 apr. 2016

Ciorba de "burta" raw, cu urzici

Ciorba de "burta" cu urzici


Chiar daca degetele imi zvacnesc, ma bucur ca am o punguta cu urzici proaspete, de care vreau sa profit crude. Si pentru ca propunerea meniului de azi e ciorba de "burta" raw, am invitat urzicutele sa participe la intalnirea din strachina.


Ingrediente:

* ciuperci marinate, 250gr

* urzici, 2 maini

* migdale hidratate, 2 maini

* fulgi de drojdie inactiva, 2 linguri

* zeama de la 1 lime

* sare de Himalaya

* piper

* apa plata, 2 cani


Ciupercile le pusesem aseara la marinat, cu sare, zeama de lime si mujdei de usturoi





Migdalele, care si ele statusera la hidratat peste noapte, le-am curatat cu rabdare, si le-am pus la blenduit cu jumatate de cana de apa si,





cand mi-au vazut ochii o crema fina in blender, am adaugat inca o cana si jumatate de apa, am blenduit iarasi bine,







apoi am separat pulpa de migdale de lapte,







am pus inapoi in blender putin lapte, doar cat sa acopar cutitele, si urzicile spalate





am blenduit cu ardoare pana s-au maruntit urzicile bine de tot, am adaugat sare, piper, zeama de lime, fulgii de drojdie si restul laptelui de migdale, am blenduit in continuare pana la omogenizare





si in sfarsit am rasturnat smantana cu urzici peste ciupercile marinate.









Ce sa mai povestesc? A fost o ciorba de "burta" ridicata la puterea... ursului!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu