24 iul. 2015

Piftie cu mamaliguta

Piftie de ciuperci cu mamaliguta rece


Caldura mare, mon cher! Ce sa mai mancam sa ne racorim? In afara de inghetate, care oricum ies buluc din congelator de dimineata pana seara...

Mancare rece, sa balansam arsita de afara!


Ingrediente:

* ciuperci 250g

* pasta de miso, 1 lingura

* agar-agar, 1 mana de alga uscata

* 1 cub vegetal

* ienibahar, dupa gust

* praf de usturoi


Am marinat ciupercile in pasta de miso dizolvata in apa





Am fiert agarul in apa cu 1 cub vegetal si ienibahar. Cand s-a racorit lichidul, am pus praf de usturoi si ciupercile scurse, am amestecat si am pus repede in formele de silicon. Mamaliguta e deja in formele de silicon





Cand mamaliguta s-a racit, iar piftia s-a inchegat bine,





am taiat feliute si am pregatit platourile









Soarele arde, dar nu ne pasa, noi ne racorim cu piftie! Yum-yum!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu